Saturday 10 December 2016

Macam mana nak kurus ni gemuk la haa. Kalau makan pun hmm alamaks dah tak berapa lapar pas tu makan banyak banyak. Terutamanya ada kek oma gash kenyang, hari ini ada tetamu.what why am i sooo gemuk. Yes can't wait for college yay !!! been so long tooo .,Kolej Menjahit dekat selayang. Ok LEPAS TU aku kena ingat pay day kat habbo hari sabtu. Tapi points aku setakat ni baru 10 points so esok aku nak dapatkan 10 points lagi, Ok senang jer . Pening jugak main habbo lama-lama tak pernah aku collect sampai seratus. 10 POINTS dlm satu hari tu kira-kira 7 jam nak dapatkan 10 points.Tambah ramai orang lagi..But tak rugi sebab aku ada banyak masa dan aku takkan berikan alasan 

No comments:

Post a Comment

Things I could never accomplished

      I wish i weighed less.                           I wish i finished college earlier.                                                   ...